Antalya Web Tasarım,Lara Web Tasarım,Lara Web Yazılım,Yazılım Hizmetleri,Web Tasarımı , Web Programlama , Grafik Tasarımı , CSS Tasarımlar , İçerik Yönetim Sistemleri,Yönetim panel tasarımları ve Yazılımları .

Giriş Formu

Forum
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi
Lütfen Giriş ya da Kayıt.    Kayıp Parola?
Cvp:ZİYARETÇİLER (1 inceleyen) (1) Ziyaretçi
Kurallar Duyurular
Aşağı git Cevapla Beğenilen: 0
BAŞLIK: Cvp:ZİYARETÇİLER
#102
Cengiz (Ziyaretçi)
Junior Boarder
Gönderiler: 32
graphgraph
Şu An Sitede Değil Kullanıcı bilgilerini görmek için tıklayın
ZİYARETÇİLER 10 Yıls, 3 Ays ago Başarı: 1  
Arkadaşlar herkes birbirini tanıyıp yorum yapsın, birlik beraberlik oluşsun diye forumumuz kurulmuştur. Buraya mümkünse üyelik bilgileriniz ile giriş yapın. Özellikle fotoğraflara yorum yaparken. Burası gelgeç forumu değil. Fotoğraflara yorum yapıyorsunuz ama kimsin, kimin nesisin belli olsun.


FORUMA ZİYARETÇİ DEĞİL ÜYE İSTİYORUZ...
 
Moderatöre raporla   bağlandı bağlandı  
  Herkesin yazı yazması yönetici tarafından engellenmiştir.
#103
Abbasderesi (Kullanıcı)
Fresh Boarder
Gönderiler: 10
graphgraph
Şu An Sitede Değil Kullanıcı bilgilerini görmek için tıklayın
ZİYARETÇİLER 10 Yıls, 3 Ays ago Başarı: 0  
[size=4][/size]heeee doğru diyon cengiz efendi. kimsin kimlerdensin bilelim dimi. mesela cengiz falcının torunu olarak ün yapmış şimdi ününü kendi adıyla yaşatmak istiyor.
 
Moderatöre raporla   bağlandı bağlandı  
  Herkesin yazı yazması yönetici tarafından engellenmiştir.
#105
Cengiz (Ziyaretçi)
Junior Boarder
Gönderiler: 32
graphgraph
Şu An Sitede Değil Kullanıcı bilgilerini görmek için tıklayın
Cvp:ZİYARETÇİLER 10 Yıls, 3 Ays ago Başarı: 1  
Abbasderesi yazan:
[size=4][/size]heeee doğru diyon cengiz efendi. kimsin kimlerdensin bilelim dimi. mesela cengiz falcının torunu olarak ün yapmış şimdi ününü kendi adıyla yaşatmak istiyor.


Yok be ne falcısı. Falcı olmak istemem ama cinlerim olsun isterdim. Cinci Cengiz. Bir ara uğraşmıştım ama uyardılar küçük bir hatıra bıraktılar. 10 yıldan fazla süre oldu uğraşmayalı. Geçen sene uğraşayım dedim baktım ziyarete geliyorlardı. 1-2 duayla yırttım. Ama kaşınıyorum. Yakında yine uğraşmaya başlarım herhalde. Şimdilerde ETİ CİN'ler ile uğraşıyorum.
 
Moderatöre raporla   bağlandı bağlandı  
  Herkesin yazı yazması yönetici tarafından engellenmiştir.
#108
ilhan (Ziyaretçi)
Fresh Boarder
Gönderiler: 2
graphgraph
Şu An Sitede Değil Kullanıcı bilgilerini görmek için tıklayın
Cvp:ZİYARETÇİLER 10 Yıls, 3 Ays ago Başarı: 0  
olum biz senin cinlere sövüp ardından da gece kapı çaldığında titrek sesle beni uyandırmaya çalıştığını da biliriz. ihhhlllhhaaannnn kapı çalıyooohh... Sondaki ohh bu korkuya daha fazla dayanamayıp bayıldığını belirtiyo.
 
Moderatöre raporla   bağlandı bağlandı  
  Herkesin yazı yazması yönetici tarafından engellenmiştir.
#110
Abbasderesi (Kullanıcı)
Fresh Boarder
Gönderiler: 10
graphgraph
Şu An Sitede Değil Kullanıcı bilgilerini görmek için tıklayın
Cvp:ZİYARETÇİLER 10 Yıls, 3 Ays ago Başarı: 0  
heee dimi ilhan. gerçi senide biliyoz gece ooooo Allahtan başlıyorum kim çıkacak bilmiyorum die saydığını. ne için saydığını yazmam burda yakışık almaz hatırlıyorsun sanırım.
 
Moderatöre raporla   bağlandı bağlandı  
  Herkesin yazı yazması yönetici tarafından engellenmiştir.
#112
Cengiz (Ziyaretçi)
Junior Boarder
Gönderiler: 32
graphgraph
Şu An Sitede Değil Kullanıcı bilgilerini görmek için tıklayın
Cvp:ZİYARETÇİLER 10 Yıls, 3 Ays ago Başarı: 1  
ilhan yazan:
olum biz senin cinlere sövüp ardından da gece kapı çaldığında titrek sesle beni uyandırmaya çalıştığını da biliriz. ihhhlllhhaaannnn kapı çalıyooohh... Sondaki ohh
bu korkuya daha fazla dayanamayıp bayıldığını belirtiyo.

Ağzımı bozdurma O ben miydim Ahmet mi? Ben kalkıp
kapıyı açmadım. Korka korka sen açtın. Hatta kapıyı
açarken 10 defa ''Kim o?'' diye seslendin. Karşıdan da hep aynı cevap geldi. ''Açsana salak. Benim annen.'' Kapıyı açtın. Yarım saat ayakları ters mi diye ayaklarına baktın durdun.
''Acaba bunlar cin mi?'' falan. Ne korkacağım cinlerden. Onlar benden korksun. Yalnız sizde cinlerden dayak yediğimden beri birkaç sene uğraşamadım. Küçük bir hatıra bıraktılar. Kaç yıl geçti hala acısını arada sırada çekiyorum... O gece seni döveceklerdi. Ben kurtardım seni. Kaç senedir uğraşmıyorum zaten. Özlüyorum o günleri. İyi adrenalin oluyordu...
 
Moderatöre raporla   bağlandı bağlandı  
  Herkesin yazı yazması yönetici tarafından engellenmiştir.
Yukarı git Cevapla
Sistem: FireBoardGönderileri Masaüstünüze Alın